Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 29 sep 08, 23:11

Ser at de fleste er for R/S feltet, litt overraskende i grunn. Vel man kommer jo 15m nærmere folketribuna men... De som står inntil veggen på kortsiden (Felt R) ser jo ikke folketribunen i det hele tatt (2 endevegger mellom). Man må nok en 7-8 seter vekk fra veggen på kortsiden for å se noe av den nærmeste langsiden, om noen tar poenget mitt? Det samme gjelder lyden for de som står på de radene nærmest endeveggen på kortsiden (felt R), lyden deres får ikke folketribuna hørt noe til, og de hører heller ikke folket.

Jeg tror det er best lydmessig (for at de på folketribunen hører oss og vi dem) at vi står på felt T/U, samtidig som vi kan se over til hverandre uten at man har 2 vegger mellom seg. Jeg er dårlig til å forklare, men tenk litt. Kan ikke se noen grunner til at det er bedre å stå på feltene R/S.
Nøyaktig slik vi sto mot Hammarby bare på motsatt tribune, altså de 2 feltene nærmest VIPen, sånn bør det være!

Klar for en diskusjon på den felt-diskusjonen jeg nå, vet jeg klarer å motbevise alle punkter Tongue out

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340