Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 sep 08, 22:00
Endret: 22 sep 08, 22:00
Endret av: benksliter`n

Opprinnelig postet av Plankebærær

Opprinnelig postet av Per Egil

Jada, han heter selvsagt Javier. Men han har blitt så populær på Anfield at 'Pool-fansen har begynt å kalle ham Tommy etter Poor Scouser Tommy.

Aha :)

Var over og så Pool-Stoke i helga, første rad ! Var like før jeg løp ut og skora sjøl !

 

Kanskje ikke så rart, men Stoke-fansen var fantastiske, satt skrått over dem, og snakk om liv a ! Det beste var når Delap skulle ta innkast, først jubla dem skikkelig, før de begynte å gjøre innkst bevegelser !

Morro å høre! Laughing

Ja, skal det bli noe liv på Anfield, så må det jo være bortefansen som lager det. Wink

Stoke-fansen er noe av det beste i hele England.

"De fire store" går for å ha noe av det dårligeste livet på stadionene sine. Husker jeg var over noen ganger på groundhopping og fikk med meg en del baner. Husker jeg ble meget skuffet over livet på Old Trafford. Visste ikke at 70 000 mennesker kunne lage så lite liv?Surprised

De store klubbene er for utlenninger. Lokalpatriotismen i disse klubbene er på vei å dø på grunn av pengegaloppen i Engelsk fotball. Disse klubbene er for rike "fotballidioter" fra Irland, Wales, Skandinavia....osv.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340