Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 sep 08, 11:13

Begriper ikke denne bekymringen over at nyinnkjøpene våre ikke er gode nok. Det er da alt for tidlig å si noe som helst om det. Alt jeg kan si selv er at denne Dominic virker lovende. Brassen har jeg ikke sett nok av ennå til kunne gjette en gang.

Nei, neste år folkens. Neste år. Da får vi svar på om de to nykjøpene, eller en av dem, har evnen til å løfte FFK. Såpass tid trenger de når de kommer fra en helt annerledes fotballkultur enn vår. Det er heeeeeelt bak mål å forvente at noen av dem skal bidra med noe videre i år. En og annen scoring kan det jo bli men å tro at noen whatsoever kunne erstatte Tarik allerede i høst er hysterisk optimistisk. Å klage fordi en slik våt drøm ikke går i oppfyllelse er bare tull.

FFK har fremdeles gode muligheter til å kjempe om tredjeplass i år. Med fullt fokus og maks innsats i de resterende kampene så kan det gå, selv om Tarik er borte og Wehrman og Kvisvik er ute en stund.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340