Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 sep 08, 09:45

Opprinnelig postet av Lex

Tredje kampen hans og ingen scoring, var ikke det jeg hadde venta meg nei.

Hadde ikke ventet meg noe spesielt egentlig, men et mål hadde ikke vært å forakte av en spiss.

Det har vel hendt før noen ganger at det har kommet unge afrikanere som har scoret selv om de ikke har spilt i europa før. Regner med at jeg ikke trenger å nevne eksempler her.

Noe må du jo ha ventet deg siden du skriver som du gjør.....

Et mål er jo aldri å forakte, men ingen spisser i Norge scorer scorer mål i hver kamp. Til og med måltyver som Helstad og Nanskog går noen ganger opp til flere kamper uten å score.
Kan ikke komme på 18-åringer som scorer så mye i TL jeg. Hverken afrikanere eller andre, så eksempler hadde vært interessant bare av ren nysgjerrighet.

Selv om han var tam idag så tror vi bør la Dominic få litt tid på seg. Tror det kan bli en mann for framtida. Han kommer ikke akkurat inn på et lag som spiller god fotball om dagen, og det gjør det ikke noe lettere for ham... Det er jo mange som ikke presterer, og da ville det vel vært mer en sensasjon om 18-åringen kom inn og briljerte.Det er jo 11 mann på laget.....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340