Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 sep 08, 17:42

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det fantes ingen intensjon fra Kvisvik sin side å skade Jarstein, det gjorde det i høy grad fra da Silvas side.

Jeg ser ikke helt den tydelige forskjellen du ser. Jeg mener at om man sparker med knottene først mot hode/overkropp eller deler ut et dansk kyss, i form av en skalle, så vil man ikke noen noe godt. Og det er jo godt å vite at du VET at Kvisvik ikke mente å skade, mens da Silva MENTE å skade.

Kan jeg ringe deg når det er noe jeg har mistet og vil finne igjen?  ;)

Ehhh... Når en person står og holder rundt bena på deg og skjeller deg ut for noe du overhode ikke har gjort, er den naturlige reaksjonen å prøve og komme seg løs. Kvisvik valgte feil løsning, men det var da vitterlig ikke for å skade Jarstein at han gjorde det. Med det fallet sitt burde jo Jarstein kanskje vurdere karriere som stuntmann, for når vi hadde frispark var han ikke like spretten for å slenge seg. Å angripe en mann bakfra med springskalle i bakhodet innebærer mildt sagt en litt høyere grad av intensjon om å skade...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340