Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 sep 08, 10:03

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Holters

30 minutter, og den følger vi slavisk. Det er rimelig standard rundt om blant børsettere.

Det er greit når det gjelder karakter, syns jeg. Men en kort vurdering i tekstform kan en kanskje gjøre sjøl med noe kortere tid? Når 30 minutter er nok for en karakter, burde i hvert fall 29 minutter være nok for en tekstvurdering. Smile

Det kommer an på lysten til børsetteren i nuet. Noen ganger har man mer ork, andre ganger er man skit lei, slik jeg f.eks. er for tida. Orker ikke å lage saker. :) Men den som satte børsen i går har muligens bedre svar enn jeg kan gi.

Opprinnelig postet av Magnum
Ble ikke Thomassen bytta inn i pausa, forresten? Det står 44 minutter på ham og 46 minutter på Gardar, ser jeg. Mulig jeg var litt ukonsentrert akkurat rundt starten på 2. omgang (men dog ikke like ukonsentrert som nesten samtlige FFK-spillere var i hele 1. omgang). Wink

Det er en liten finurlig regnefeil vi sliter med, pga. det å bli byttet inn i pausen føres statististisk som et bytte i det 46. spilleminutt.

 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340