Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 sep 08, 12:53

Uten at dette er direkte retta mot noen skribenter her på forumet: Jeg må innrømme at å se folk bli fordømt for narkotikamisbruk er noe av det dummeste jeg ser. Å fordømme folk for tidligere narkotikamisbruk blir enda dummere.

Nei, det er langt fra det smarteste en kan finne på å gjøre, men - naturligvis litt avhengig av en del faktorer (for veldig lite her i verden er bare svart og hvitt) - som regel er det en sjøl som får lide mest. Å da i tillegg skulle måtte bli fordømt og utstøtt, hjelper ikke akkurat veldig mye.

I dette tilfellet er det altså snakk om tidligere kokainmisbruk fra en som i ettertid har kutta ut, tatt seg sammen og attpåtil prøver å ta opp idrettskarriera si igjen. Det er godt mulig at det at han ble "tatt" bidro til det. So? Det var vel da kanskje muligheten han trengte for å ta tak i det.

Ingen mennesker klarer å gå gjennom et helt liv uten å gjøre noen feil, og det gjelder i like høy grad dem som liksom skal være "forbilder". Han går ut med dette sjøl og sier at han har gjort dumheter han ikke er stolt av.

Bygones! La mannen være.

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340