Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 26 aug 08, 07:57
Endret: 26 aug 08, 07:58
Endret av: Ido Form Klyster

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av hanniball

Hørte også at Raymond har skrevet under, og at Terje betaler halve lønna......

 

Du sier jo også att Zegin også har skrevet under...

Har null tilit til deg, ser at du kun har 7 innlegg også. Sikkert en som synes det er morsomt og spre rykter.

Skjønner ikke helt denne negative innstillingen til rykter på dette forumet, for meg er det ihvertfall det som er mye av underholdningen på et supporterforum under silly season. Alle som har et rykte de føler å komme med synes jeg ikke skal nøle med å poste det så får hver og en tro på det som vil, men hvor mange poster man har mener jeg har veldig liten betydning. Hannibal kan jo ha vært en passiv bruker her i mange år og poster ikke før han føler at han har noe å komme med som er av betydning.

Hvis man har 3000 innlegg, og 2999 er av typen: "enig med deg!", "Kvisvik er treg", " Grønhagen er flink", får man cred da? Betyr det at man kan regnes som en såkallt ITK?

 

My point exactly, skrev stort sett det samme i en annen tråd. Man blir visst funnet tillitsverdig hvis man poster nok, og da gjerne drøssevis av poster med emoticons som eneste symbol. Oppfordrer alle som har et lite rykte, eller info om å få det ut, mod'ene siler allikevel på en OK måte.

 

EDIT: Var faktisk i denne tråden jeg var enig med deg, siste innlegg på side 27 :D

---------------------------

-Elsker alle-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340