Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 24 aug 08, 21:06

Uten å ha sjekket, så tror jeg dette er første gangen FFK tar pong på Biskeby i TL. Enda en barriere er brutt. Det er en av grunnene til at jeg er generelt fornøyd med innsatsen i kampen. At HamKam spiller som de gjør, trykker på, fører kampen og skaper sjanser er ingen overaskelse. Det gjør de som regel  hjemme At de ikke får 3 poeng er heller ikke så uvanlig. De har ikke akkurat flust med notoriske målscorere. Ett møkkalag som hadde dommeren på sin side. Tenk at begge lag fikk ett gult kort hver?

Ramberg sier han vil spille sentralt, men jeg tror han får slippe det på en stund, Thommasen er ingen stor avslutter, og Trulsen......Han så jeg for lite til til at jeg kan gjøre noen vurdering. Har nok en lang vei igjen til TL nivå, men om han holder motivasjonen oppe kan han ta nye steg om ett år eller to. Gerrbrand med ett mål og en målgivende er tydelig litt rusten.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340