Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 aug 08, 20:43

Hvis ikke denne da Silva får utestengelse, kan jeg ikke skjønne noe. Det er farlig, for Barsom er ikke bevisst på hva som kommer til å skje. En ting er å gå opp i hodeduell og forberede deg på at det kan smelle, en annen ting er å få seg en kakk i bakhuet når du ikke venter det i det hele tatt. Men, det er vanskelig å se for dommeren. Likevel håper jeg han får 2-3 kampers utestengelse.

Ellers spiller laget dårlig i dag. Syns Czwartek og Ramberg trekker seg fram som de to som gjør absolutt minst. På målet ser jeg en tydelig Czwartek-holdning: " jeg overlater problemet til en annen". Hadde han vært hissig førsteforsvarer hadde han kanskje kunnet forstyrre innlegget. Uansett er det en dårlig klarering av Gerrbrand.

Ellers syns jeg Kvisvik til tider tar ansvar og viser vei, en positiv kamp av ham. Syns også Perreira spilte en god kamp, han har spilt seg opp solid. Ophaug får godkjent. Thomassen spilte helt ok, ikke noe mer.

Kouadio og Fofana er virkelig dårlige, de viser liten fotballforståelse og har dårlig grunntrening(fart og spenst, hovedsakelig). Håper ikke de får sjansen noe mer! Bredeli omtalte jo Fofana som en "spennende spiller", sier vel litt om hvor mye peiling han har..

Bra kamp av Örlund, forresten! Virker mye bedre enn Runar, og holdt oss til tider inne i kampen!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340