Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 aug 08, 00:08

lpool er ingen tittelutfordrer per dags dato. kan sammenlikne lpool med ffk faktisk. begge lag har en knallsterk sentrallinje, matchvinnere i alle ledd, intelligente trenere, fantastiske supportere, MEN ingen vingspillere!!!hehe.babel, kuyt benayoun trekker innover i banen, ala ramberg, kvisvik og barsom i ffk.manu virker svekket i og med at ronaldo som er halve manu er skadet til okt/nov, og mentalt er i real madrid. rooney ingen naturlig goalgetter ala torres. arsenal mistet viktige spillere. chelsea derimot ser forferdelig sterke ut og er min relativt klare favoritt til gull.

spillet idag ble veldig forutsigbart, og boro hadde meget god kontroll på torres og keane som fikk særs lite å jobbe med. hele midtbanen spesielt var svake idag, alonso og benayoun var horibelt svake. gerrard også svak men blir litt unskyldt når han knallern opp i krysset 4min på overtid!kuyt jobber som en galeislave, men er ingen ving. babel burde definitivt starte de neste kampene(standard hjemme og i den vanskelige kampen på villa park).

tidvis bra kombinasjoner mellom keane og torres men begge var småslappe idag, spesielt torres. forsvaret var også rufsete til tider. reina sto prikkfritt helt til han på tampen av kampen ønsket å dele ut 3p til boro, men heldigvis reddet carra oss der.

alt i alt en sann møkkakamp lpool ikke fortjente å vinne, men alikevel tok 3poeng. skal vi ha håp om poeng i det hele tatt borte mot villa må samtlige heve spillet sitt. samtidig er nok babel og mascherano tilbake i 11ern til den kampen.

reina

arbeloa  skrtel  carragher  dossena

gerrard  alonso  mascherano  babel

torres  keane

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340