Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 aug 08, 18:29

Opprinnelig postet av Holters

Forstår virkelig ikke hva du ønsker å fremme, selv om jeg legger beste godvilje til. For meg, som økonom, så lever du i en fantasiverden når du klarer å lire av deg det ene merkelige innlegget etter det andre i det siste.

Jeg tenderer til å argumentere på spillernes side, noe jeg i grunnen har gjort lenge.

Du husker antagelig at jeg hadde et par innlegg tidligere hvor jeg var relativt positivt innstilt til Morgan Andersen? Jeg tror det er mulig å ane en sammenheng her.

Det er ikke bare i fotballens verden at idrettsutøverne generelt er ganske svake parter med heller få rettigheter sammenlignet med arbeidslivet ellers. Jeg synes det er helt på sin plass at noen prøver å argumentere for spillernes interesser også, i blant. Jeg vet jeg ikke er alene på dette korstoget, men helt ærlig, ser du veldig mange andre som gjør dette?

Bare det at det i sin tid var nødvendig med en Bosman-dom er for meg alldeles hårreisende. Hva slags holdning har egentlig klubber/arbeidsgivere som mente at de eide enhver spiller som en gang hadde hatt en tidsbegrenset kontrakt med klubben? Visst finnes det grådige parter i dette gamet, men jevnt over er vel ikke spillerne de som krever mest og yter minst akkurat. Eller hva mener du?

Hva gjelder Hoff, så har jeg aldri sagt eller ment at Hoff burde hentes uansett pris. Men jeg har sagt at én stykk Hoff i mine øyne veier opp for tre utlendinger på samme nivå. Og det står jeg for, selv om jeg kan forstå at FFK velger annerledes.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340