Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 aug 08, 17:50

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Rey

Forøvrig så sier NFFs reglement at en spiller ikke kan lønnes av investorene, men må lønnes av klubben (eller dens ASA). Sikkert veier rundt dette men....

Ganske sikkert er det akkurat som du sier, veier rundt dette også. Slike veier finner man hvis man har øynene åpne for det og søker løsninger, ikke bare gjemmer seg bak enhver unnskyldning for å si at dette går ikke.

Jeg forstår at FFK og Spillerinvest er to forskjellige selskaper. Det jeg kritiserer er at disse to partene i alle fall utad og i enkelte situasjoner framstår som om de har helt ulike mål og ikke har noe med hverandre å gjøre. Da er det noe som fungerer dårlig. Disse to partene har felles interesse i at FFK lykkes sportslig, og bør kunne samarbeide best mulig for å oppnå det. Det virker på Høili som at det ikke er noen formelle hindre for det.  

Men nå støtter jeg meg mye på hva Høili sier, nemlig at et betydelig beløp er overført til FFK og at det nå er opp til FFK hvordan disse pengene brukes.

Har jeg helt misforstått Høili her? Eller snakker han bare tull? Kjenner ikke Høili til hvordan Spillerinvest og FFK er organisert? Hvorfor sier Høili at FFK må ta vare på Wehrman hvis han vet FFK ikke kan etterkomme lønnskravet, og verken han selv eller Spillerinvest kan hjelpe FFK med det?

Jeg tror ikke den mannen går ut med så sterke meninger hvis de er så lite gjennomtenkt.

 

 

Du ser fortsatt ikke forskjellen på sponsormidler å investormidler?

Se forøvrig Knut Johannessens artikkel i dagens Demokraten. Rene ord for penga. Han er enig med meg ang Terje Høili også. Cool

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340