Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 aug 08, 10:47

Det var rene ord for pengene fra Demokraten ... man kan være enig eller uenig i det han skriver, men det trengs mer av dette slaget i norske aviser! Klar tale og ikke bare "på shopping med Jan Gunnar Solli"-reportasjer og "klipp og lim"-artikler som en nevnte i kommentarfeltet under artikkelen.

Jeg selv var jo ganske tidlig ute med å si at de måtte se til å få ut fingeren i forhandlingene med Kasey. Men det han gjorde før Odd-kampen er svakt, illojalt og jeg våger til og med den påstanden at det kan ha innvirket på lagets prestasjon i kampen. Når kapteinen går ut i media og ikke bare skjeller ut ledelsen, men antyder at han neppe spiller mer etter neste kamp, da bidrar han ikke til å holde fokus på rett sted - å slå Odd. Og en hardtarbeidende type som Wehrman var omtrent den siste jeg hadde forventet dette fra, det er ren primadonnaoppførsel. Det undergraver respekten for kapteinen og det skaper uro blant de andre spillerne. Om ikke annet skaper det diskusjon, og det er slett ikke ideelt. Det er kanskje like greit at KW ikke spiller neste kamp (mot Ham-Kam), da får heller en som er motivert for å gjøre en innsats gjøre det. Så får vi håpe Kasey tar seg sammen innen neste kamp han spiller, slik at han i det minste kan fremstå som en god kaptein igjen.

Jeg ser folk har trukket noen sammenligninger med Mancester United her; jeg skulle virkelig likt å høre hva Ferguson hadde sagt til Kasey hvis det var ham som var trener i FFK. Tror i så fall Kasey skulle være glad han er snauklipt, ellers hadde han nok gått med bakoversveis i en uke Smile

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340