Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 18 aug 08, 01:04

bedreviteren taler nok klokt her.

men det finnes nok flere spillere, gamle som unge, som kan ha nytte av et kurs hos kaptein Wehrman i innsatsvilje og generelt sportslig prestasjonsnivå (selv om han også har dårlige dager, for all del). jeg vil tro at de positive kvalitetene Wehrman bidrar med også på treningsfeltet må være svært gunstig inspirasjon for de andre spillerne, spesielt de yngre som trenger forbilder og noe å strekke seg etter.

Når det kommer til strategier for kontraktsforhandlinger så kan de kanskje lære det av noen andre. Men i i prinsippet synes jeg det er riktig at spillere får sin gode andel av kaka når det først er mye penger i fotballen. De investerer tross alt livet og karrieren sin på dette. De fleste har det sikkert veldig gøy også mens det står på. Men man blir tidlig pensjonist i det yrket. Det er svært få spillere som tjener så godt at de ikke behøver å tenke mer på hva de skal gjøre når de en dag legger opp. Og hvis spillerne ikke skal planlegge for fremtiden og smi mens jernet er varmt, slik Wehrman gjør, når skal de da gjøre det? 

Selvsagt gir dette klubbene utfordringer med å få endene til å møtes økonomisk, men det må klubbene takle. Når FFK er helt fattige og ikke en gang eier skroget i sin egen skute så er det mye som må på plass før FFK er etablert i toppen. Men FFK har vinden i ryggen, det gjelder bare å holde seilet oppe nå.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f