Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gooner

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 jan 08
Innlegg: 16

Lagt til: 17 aug 08, 21:29

FlightOfTheRat:
Skal prøve å svare på litt av det du sier, selv om jeg har litt dårlig tid akkurat nå.
For det første:
Når en så etablert og viktig spiller i laget (kaptein tross alt) går ut med så sterke ord i media mot sin egen klubb, uten å ha noe å fare med......ja, da gir det et dårlig tegn på profesjonalisme om klubben nikker og klapper å gir han mye høyere lønn.
Husk: Han er under kontrakt, og har egentlig ingen grunn til å klage. Kontrakten går om en god stund, så hvorfor skal han egentlig ha krav på noe mer?
Joda laget har spilt over all forventning denne sesongen, men det er takket være laget med 11-spillere, som virkelig har fått en fin flyt denne sesongen.
Hvorfor skal Wehrmann få, og ikke Gashi, Gardar, Piroja, eller f.eks Gerrbrand få vesentlig høyere? (de kan jo bare åpne kjeften om Wehrmann får igjennom dette nå....eller hur?)

Hvorfor akseptere at den første skriker, men derimot være steinharde når nestemann skriker? Dette kaller jeg forskjellsehandling, og virker lite profesjonelt med tanke på at klubben skal stå samlet for å oppnå resultater.
Hvilke signaler gir det til spillere som evt skal velge mellom FFK og andre toppklubber i fremtiden, om det er slikt ting løser seg i FFK?

Det er slik at man tjener ulikt i denne idretten, og det skjønner jeg utmerket godt. Det jeg ikke aksepterer i dette tilfellet, og som jeg mener FFK må sette hardt mot hardt er måten ting blir gjort i klubben.
Wehrmann er kaptein, og har lenge igjen av kontrakten. Han har ingen krunn til å gå ut med slike meldinger mot klubben, når det faktisk ikke er lenge siden han godtok denne avtalen med FFK.

Om han mener spillergruppa får for dårlig betalt av "suksessen", så burde han vel heller jobbet med styret om å få høyere bonuser for hvilket mål man klarer å få denne sesongen. På et kontor, hvor ting blir tatt opp på en saklig og seriøs måte.

Er man kaptein, så skal man gå foran med et godt eksempel, og man har faktisk et større ansvar for hvordan man oppfører seg mot klubb, spillere, trenerteam, supportere, osv, enn en benkesliter.... Han har en større rolle i klubben, enn de andre spillere. Dette er et ansvar, og her har han jo bommet totalt... Er du ikke enig i det?

Forstår synet ditt, men er ikke enig.
Tar gjerne å svarer bedre i morgen, når tiden er bedre...om du ønsker å fortsette debatten :)

---------------------------

Victoria Concordia Crescit


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340