Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gooner

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 jan 08
Innlegg: 16

Lagt til: 17 aug 08, 18:18

Jeg synes faktisk FFK må gå hardt mot hardt, når sånt som dette skjer.
Wehrmann har kontrakt med FFK, en god kontrakt som går ut etter neste sesong (om jeg ikke tar helt feil)

At en kaptein går ut i media på denne måten, burde få konsekvenser. Vi har sett diverse holdninger av fotballspillere i det store utland i mange år, og det ser ut som om det samme skjer i Norge. Enkelte fotballspillere får et stort ego, og tror de viktigere enn det de er.
For all del, Wehrmann er en god spiller.....men han har vel også nå en ganske god lønn?
FFK er ingen rik klubb, og det er naturlig at de ikke kaster ut fete lønninger i hytt å pine (Wehrmann har nok allerede en fet lønning, men mye vil ha mer)

Det er skuffende å se at en spiller som skal være et forbilde, en leder på og utenfor banen, en mann som skal være spillegruppas talerør til ledelsen, trenereapperatet osv, går ut på denne måten.
Jeg har mistet ALL respekt for Wehrmann, og håper FFK tør (selv om det er vanskelig når han er pr.d.d så vikrig for spillesystemet) å sette hardt mot hardt.
Dette er en svært respektløs handling MOT sin egen klubb, og det gir særdeles dårlige signaler til andre spillere om FFK.
Ta ifra kapteinsbindet umiddelbart, og sett han for salg om han ikke går ut med en ærlig unnskyldning.

FFK kan ikke hive seg på lønnskarusellen, før de stabilerer et enda høyere nivå på inntektsiden. Vi veit at ledelsen i FFK opp gjennom mange år, har ødelagt klubben med håpløse avgjørelser. Ikke start igjen, slik at klubben på ny må gå noen skritt tilbake.
For at FFK skal bli en etablert toppklubb, så må man jobbe mot et langsiktig mål. Man må bygge stein for stein, for det er ikke mange år siden klubben faktisk spilte i de lavere divisjoner.

Driter man på draget de neste 2-3 sesongene, med hodeløs satsning.......ja, da tror jeg desverre toget har gått for mange år fremover med tanke på at klubben blir stabilisert blandt topp 3-4.
De har allerede ganske store problemer med å balansere utgifter og inntekter, så ikke dra dette lengere før ting blir ordnet opp.
Om Wehrmann får ordnet bedre kontrakt, hvorfor skal ikke andre som har prestert kreve det samme? Hvilke konsekvenser vil evt dette få for FFK?

Ingen spillere er større enn klubben, så ikke la enkelt spillere dra FFK ned i gjørma.
Wehrmann, dette er pinlig av deg. Du tjener bra, du veit hvordan økonomien i klubben er, du veit hvordan klubben er i utvikling, du veit at slike ting skal ta på kammerset (og....er du ikke under en kontrakt du har gledelig sagt ja til?), du veit selv inderlig at du kun tenker på deg selv og ikke FFK, så.........be om å bli solgt. Du har mistet all respekt, for nå har iallefall jeg sett hvordan du er som kaptein og som spiller på FFK.
Opptatt av penger og deg selv.
Slike spillere trenger ikke en klubb som FFK, hverken nå eller i fremtiden.

Pinlig opptreden av en kaptein, som burde mistet både bindet og plassen mot Odd....... Grønhagen: Tør å sette et eksempel på hvordan du vil ha det i fremtiden, det er snart på tide:

---------------------------

Victoria Concordia Crescit


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340