Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 aug 08, 16:46

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg tenker da primært på hans uttalelser da han bommet på et tilbakespill i kvalikken til europacup spill og når han i returkamp nekter å ta han som "spilte" ballen tilbake i handa. God gammeldags furting og ikke kunne se at muligens burde han å plassert seg bedre ved "tilbakespillet", samt også at det kanskje ikke var tilsiktet det fyren gjorde, men var "heldig" og traff målet.

Jeg innrømmer at han er ikke i nærheten av Ramovic !!!!!!!!

Cool

BOMMET (???) på et tilbakespill????? Ikke drit deg ut æ. Han gjorde det med vilje, og han har gjort det før også. Det er alt annet enn fair play. Hvorfor i helvete skal han pælme ballen så hardt og langt som han gjorde da?? Den andre gangen (ligger på youtube et sted) han gjorde det, bommet han heldigvis, ble et sabla leven da også.

Sånne "spillere" ville jeg ikke tatt på med ildtang engang. Så jeg vil gi Thomas Myhre all mulig kreditt for sin demonstrasjon. Synd ikke publikum (som forøvrig er håpløst i Stavanger når ting går imot) buet mot dusten hver gang slik vi buet mot Ramovic.

Sånn, ta gjerne en titt på de to situasjonene på nytt. Hvis du fortsatt synes det da er fair play blir jeg litt betenkt. Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340