Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 17 aug 08, 15:50

Mulig det er feil av Høili å gå ut på den måten.

For det han sier er at et betydlig beløp er overført til FFK, og at det nå er opp til FFK å bruke de pengene best mulig.

Kort og greit, stemmer dette, eller stemmer det ikke?

 

Jeg har hørt forklaringen på hvordan FFK er organisert med hensyn på kjøp og avlønning av spillere. Og jeg fortsetter å holde fast på at problemet her synes å være FFKs formelle struktur, ikke mangel på verken penger eller interessante tigjengelige spillere på markedet. Det er altså ikke verdens realiteter som er problemet, men FFKs interne og formelle strukturer.

Kom igjen, a. Det går an å tenke løsningsorientert og kreativt her. Hvis de som er eller driver Spillerinvest og FFK klarer å ha samme fokus på at sportslig suksess er målet, så klarer man å finne ut av dette. Målet må ikke være å lage byråkratiske hindringer. Målet må være å finne løsninger sammen.

Enten så løser de dette sammen eller så er de alle en gjeng med amatører, det er min mening!

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340