Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

F.ringen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 17 aug 08, 01:30

Alltid to sider av en sak. Det har jeg lært meg, men nå er jeg jævlig usikker.. ¨Hva Wehrman får til på banen i dag kan diskuteres. Det er vel ikke typisk en kamp for FFK uansett. Odd spiller kun støttepassninger til egne backer som videre slår Henning Berg pass opp i banen. At ikke Odd spiller 8-0-2 er for meg en gåte, men nok om det.  Det som faktisk gjør meg litt frustrert er utspillet til Wehrman etter kampen...  Han likt som Kvisvik viser tydelig at det kun er penger som betyr noe for han. Det er ikke bra. Ikke bra i det hele tatt. Slike spillere er med på å ødelegge FFK og ikke minst tippeligaen. Jeg mener at det allerede har gått for langt. Ta Hoff som et eksempel:

Han krever  høy lønning(mest sannsynlig) for å skrive under.. Vi har da valget mellom å.signere han og betale veldig dyrt for det. 

 Eller rett og slett drit i han pga at det koster for mye på bekostning av annet. 

I og med at det er så mye penger inn bilde så mener jeg bestemt at vi bør drite i han....Rett og slett.

 

Wehrman begynner jeg å føle litt det samme for nå.  Sammen Piroja er han den viktigste spilleren i laget, men han rekker ikke Raio til knea en gang.. Ikke som klubbspiller og ikke med hjertet utapå drakta..
Han har ingen rett til å kunne sammenlignes en gang..... Er dette den nye trenden vi kommer til å se innen norsk fotball?
At spillere går ut i media for å få seg bedre betalt? Det er ikke Wehrman ene og alene at vi har gjort en så god sesong vi har gjort til nå. Se på Fernando. Jeg velger å kalle han det. Flott navn,, Han ble hentet til klubben og ingen hadde forventninger til han. Jeg mener han som spiller har vokst ekstremt mye utover sesongen. Han gir alt i dueller og løper i 2 * 45 uansett. Kunne sikkert tenkt seg mer penger han også. Det hadde han fortjent.. For å ikke snakke om Raijo.
Hører vi klaging? Nope.. Vi gjør ikke det..

 

Jeg håper Haugen har baller i denne forhandlingsprosessen. Baller nok til å gi Wehrman en bra deal, men ikke på bekostning av resten av laget.. Samme gjelder Hoff. Bare glemm fyren.. La han heller fortsette ut i Lyn for så få sin "sign on fee" i en annen klubb. La disse "dollarhaiene" seile sin egen sjø og sats heller på spillere som virkelig vil være her.
Er rimelig sikker på at når slike spillere blir luket vekk så får laget en helt annen harmoni også..

Det aller beste hadde selvsagt vært om alle tjente likt, spillte likt og trente likt. (veldig kommunistisk) Da ville det nok ikke vært mye problemer å bruke dyrbar tid på. Er selvsagt kun ønsketenkning, men tror det alikevel er fullt mulig å få noe i nærheten. Ingen problem egentlig. Vi trenger i bunn og grunn bare 11 spillere som blør for drakta og ser på det som en ære å spille for FFK..

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340