Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 16 aug 08, 22:58

Opprinnelig postet av Rasle

Mener at FFK står ved et veivalg nå. Skal vi la de som krever for mye gå og heller satse på unge, lokale, hardt arbeidene, og store talenter som Thomassen, Staw, Trulsen, Shabani osv, eller skal vi henge oss på lønnsbølgen?

For min del så "ofrer" jeg gjerne et mulig gull i år hvis vi går for det siste... Det er SVÆRT sjeldent man ser lokale spillere legge ned dårlig innsats (Svak innsats kan man aldri gardere seg mot).Ser gjerne at vi spiller med et lag hvor -alle- blør for drakta og er fra Fredrikstad og nærligende byer/tettster.

Ingenting er like morsomt som når en lokal spiller som klubben selv har utviklet gjør det bra.

Innsats og riktig innstilling er alfaomega for å gjøre det godt over tid.



Enig - vi trenger laget FFK og vi er avhengig av en løsspolitikk som alle på laget kan forstå og akseptere. At det er ulik avlønning er ok - men alle må være "komfortabel" med sin lønn sett i forhold til de andre.

De som mener at de er viktigere enn laget og setter seg selv over de abdre har en holdning som FFK ikke er tjent med. Vet at vi ikke uten videre har noen som kan erstatte wehrman - men selg werhman og kjøp inn en annen i den posisjonen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340