Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 08, 22:48

Detta sa Kasey til f-b etter kampen idag:

Litt senere gikk Wehrman i duell med Anders Rambekk på midtbanen. FFK-kapteinen hadde gult kort fra før, og ble sendt i dusjen av dommeren.
- Jeg spurte Anders, som jeg kjenner fra tiden i Lillestrøm, om han syntes det skulle vært kort. Han sa nei, forteller Wehrman til f-b.no.
Utenfor garderoben snakket de to spillerne ut som situasjonen, og dro fra Skagerak Arena som fortsatt gode venner.

- Jeg spilte "shit"

Men mens Odd-spillerne tok seiersrop på seiersrop i garderoben, måtte FFK-kapteinen svare pressen på hvorvidt de siste dagers oppstyr rundt hans kontrakt påvirket spillet mot Odd.
- Jeg vil jo tro at det ikke gjør det, men jeg spilte ikke bra idag. For å si det helt ærlig spilte jeg "shit" idag, innrømmer australieren, som snakket videre om kontrakts-diskusjonen:
- Jeg synes det var et positivt utspill fra Terje (Høili), og jeg vet ikke om han nå tar kontroll over situasjonen, eller ber klubben om å gjøre det. Det er opp til dem (klubben) nå, understreker Wehrman.
- Jeg har ikke trent hele uken, men spilte kampen idag. Jeg gjør det vel også neste uke, men skal jeg holde på sånn ut hele sesongen?, spør FFK-kapteinen.
Han fulgte straffekonken fra tribunen sammen med lagkamerat Raymond Kvisvik, som måtte gå av banen etter kun en halvtimes spill.
- Vi kom oss tilbake i kampen og hadde sjanser på slutten. Men dessverre gikk det ikke vår vei til slutt i dag, konstaterer Wehrman.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340