Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 aug 08, 10:48
Endret: 16 aug 08, 10:49
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Etter å ha lest hele artikkelen og sett hva Kasey forlanger(et 7 siffret beløp) så er jeg jammen ikke så sikker på om det er riktig å gi han det. Isolert sett er det ikke noe problem, Kasey tjener ca. 10 millioner over 3 år, hvis vi skal handle inn en erstatter som er like god og lønne han så blir nok det minst like dyrt. Men problemet er at hvis Kasey får en betydelig lønnsøkning så vil jo også de andre "stjernene" på laget føle at de fortjener omtrent det samme i lønn. Det vil sette en presidens som klubben ikke vil klare å leve opp til. Det samme vil jo gjelde for nye spillere som kommer til klubben, vi kan ikke hente en spiller som forlanger 5 millioner i året, selvom han heter Espen Hoff, for det vil være å gamble med framtiden til vår fantastiske klubb!

Jeg syns klubben har gjort mye fornuftig de siste par årene, etter Grønis kom, de har gjort gode kjøp og bygd sten på sten. Virker som klubben er opptatt av å tenke langsiktig og ikke handle i gledesrus over den fantastiske sesongen vi nå er inne i. Det kan koste oss seriemesterskap og cupgull, men det er faktisk en pris jeg er villig til å betale når alternativet kanskje er en klubb i økonomiske ruiner og en retur til fotballens bakgård som vi befant oss i altfor lenge på 80 og 90 tallet.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340