Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 aug 08, 10:46

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av oleberg

Hadde dette vært i næringslivet, hadde vedkommende vært sparket fra jobben sin, for å komme med slike uttalelser om ledelsen.

Nå vet ikke jeg hvor du jobber, men jeg er glad jeg ikke har en slik arbeidsgiver... 

Vel, mulig du ikke har jobbet for store selskap. De aller fleste store selskap, Norske og utenlandske har regler for at man ikke skal uttale seg i media om ting som hører hører til innenfor firmaets vegger. Det er alltid en klausul om å ikke gjøre ting som "stiller firmaet i dårlig lys/ skader dets renome. Og det er vel ikke tvil om at Wehrman gjør dette!?

Dette kunne medført sparken ja, og ofte gjør det det.

En ting var om FFK hadde brutt forskrifter eller kontrakter, men det er ikke tilfelle, det er faktisk bare det at de ikke vil føye seg etter hans urimelige lønnskrav. I næringslivet forøvrig bruker vi tillitsvalgte eller advokat til forhandlinger, IKKE pressen!

På toppen av det hele så truer han med spillenekt resten av sesongen, pga skade, hvis ikke han får det som han vil. Så hvis han får det som han vil så er han ikke sååå skadet.

Dette vitner jo om hvor seriøs mannen egentlig er. En habil spiller, men skal man ha slike forbilder for de unge spillerene og tilskuere?? Jeg bare spør.

Synes faktisk ikke gullet er så viktig at FFK skal selge sjelen og prinsipper!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340