Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 aug 08, 20:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hva er det ledelsen tenker med?? Ser døm ikke at Kasey er vår viktigste spiller...? Hvis han ikke får ny og forbedra kontrakt så skjønner jeg ingenting..

Og flightoftherat, hvorfor gidder du å skrive over 1700 innlegg om en klubb du ikke bryr deg om? Bare lurer..

Se heller de 1700 innleggene som et uttrykk for hvor mye jeg bryr meg. Jeg er på ingen måte det motsatte ytterpunkt av en blodfan heller. Jeg er vel en ganske normal fan. Jeg er ikke en av de 200 hundre som ser FFk i 2. divisjon og regnvær, det skal jeg innrømme. Men jeg er en av de 12000 som er med og fyller stadion hver hjemmekamp. Og som ellers bidrar til å gjøre FFK til et attraktivt tv-lag. En av de mange, selv om jeg kanskje skriver mer her enn de fleste vanlige fans. Akkurat det har noe å gjøre med at jeg ikke bor i Fredrikstad og har få å diskutere FFK med.

LSK er en klubb jeg ikke bryr meg om, selv om jeg bodde like utenfor Lillestrøm i fire år. Og LSK var en toppklubb den gangen ( i gode gamle dager, da de hadde Uwe Rösler som trener...). Men de holdningene som preget den klubben da mann! "Vi har skrevet inn i statuttene at solid fysikk skal ligge til grunn for alt vi gjør", og Frode Kippe poseser villig for å understreke poenget. Makan til huer. Sånt kan jeg ikke støtte, ikke under noen vilkår.

Også FFK må representere holdninger jeg liker og kan identifisere meg med hvis jeg skal støtte dem. Men det gjør de, det har de i det alt vesentlige gjort i alle fall siden Eggen jr ble ansatt .Og videre da MA kom inn i bildet. Og videre med valget av Grønhagen, som jeg syntes var gennialt bra, og stikk motsatt av Petter Myhre-trenden, hvis du skjønner hva jeg mener.

Men jeg blir fort nervøs når jeg hører at man først overtaler en i utgangspunktet skeptisk Espen Hoff til å komme, men så sier nei fordi man ikke klarer å bli enige om lønn. Dernest skal man skuffe ut Wehrman fordi man bare vil gi ham to års kontrakt og ikke tre.. Da ser jeg fort skyggen av gamle spøkelser i kulissene her, og tenker at det er lenge siden den herlig ambisiøse Morgan Andersen var i klubben.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340