Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 aug 08, 19:36

Opprinnelig postet av Grasrota

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

 Men jeg er ikke og har aldri vært FFK-fan til beinet og i tykt og tynt.

Nok sagt.

Stå på videre!

Jeg skjønner det er surt å høre sånt. Men realiteten er at de fleste er ikke FFK-fans til beinet i tykt og tynt. De ca 250 personene i Fredrikstad som er det de kommer på stadion i 2. divisjon og regnvær uansett. Jeg har stor respekt for den holdningen, for all del. Men den store massen er ikke sånn. Derimot er det den store massen som betaler FFK store penger, ved billettkjøp, men også ved å være målgruppen til sponsorene.

Når jeg kjenner at jeg blir skeptisk til FFK om de lar Wehrman gå nå fordi man vil spare noen stakkarslige kroner om tre år, da vil flere merke den samme skepsisen av samme grunn. Mer ulike er vi ikke. Og det vil bety redusert oppslutning på kamper, og igjen reduserte inntekter for FFK i fremtiden. Det er også momenter som hører med i regnestykket når man skal vurdere lønn og kontraktslengde til laget beste spiller.

Ellers bør du kunne se at jeg engasjerer meg en hel del for FFK, tross alt. Jeg bryr meg om laget, jeg er gretten hele uka om de taper og smiler bredt like lenge når de vinner. Jeg går på stadion når jeg kan, og betaler for å se FFK på tv når det er beste løsning. Jeg snakker varmt om FFK i alle sammenhenger, venner og jobb. Jeg kjørte også lenge med FFK merke på bilruta, skjønt det ga jeg opp når noen knuste den ruta (uten at de hadde f.eks rørt en lommebok som lå i bilen...)

Jeg har som alle andre lov til å ha meninger om FFK, jeg behøver ikke erklære noe livsvarig trofastløfte for det. Det håper jeg du også respekterer, selv om det i mitt liv er enkelte ande ting som, når det kommer til stykket, er langt viktigere enn fotball.

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f