Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 aug 08, 19:19

Opprinnelig postet av denialsander

Dette blir litt for sort/hvitt for meg. Det er ikke noe som sier at Morgan på død og liv måtte satse som om livet stod på spill? Han kunne jo satt seg ned og jobbet med en 5 års-plan. Morgan jobbet vel mer etter en 5 dagers-plan. Wink

Det var da MA som lanserte målet om å gjøre FFK til et topp fire lag i TL innen 2009, tilbake i 2006. Jeg vil ikke kalle det en 5-dagers plan akkurat. Jeg vil heller kalle det et ambisjonsnivå som FFK sårt trengte da, og forsåvidt trenger ennå.

For all del, og for debatttens skyld her, jeg mener absolutt ikke at FFK burde hatt MA ved roret i dag. Men den spiriten, det ambisjonsnivået MA bragte inn, det må endelig få lov til å bli i klubben i lang tid.

Det er lett å forveksle ambisjoner og pågangsmot med dumdristighet. FFK trenger ikke dumdristig satsing og halsløs bruk av penger. Men man må våge å ha tro på det man gjør, og akseptere at det kan koste et lite underskudd i år hvis man vil høste suksess neste år. Bare man gjør jobben skikkelig og tror på det man gjør så kan det føre langt det. Men ikke uten at man tar enkelte sjanser underveis.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f