Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 aug 08, 18:53

Opprinnelig postet av Grasrota

 Når det gjelder dette med å snu FFK ryggen...  Mener du virkelig det?

Ikke pga enkeltsaker alene.

Men jeg er ikke og har aldri vært FFK-fan til beinet og i tykt og tynt. Jeg følger med på fotball fordi jeg liker underholdningen, og jeg høder med FFK fordi jeg har vokst opp i byen. Jeg har flere ganger vært klar på at jeg anser meg selv som en medgangssupporter. Jeg vil ha noe å glede meg over. For meg er det ingen annen grunn til  følge med på fotball. Skjønt jeg synes det er grunn god nok. Det er så mye trist her i verden, en trenger noe som er gøy også. For meg er fotball perfekt i så måte, og sånn tror jeg det er for mange andre også. Ikke for de som er æresmedlemmer av PH for lang og tro tjeneste, men for den store massen som er FFKs viktigste økonmiske grunnlag.

Jeg bryr meg ikke om å se FFK spille i adeccoligaen. Har aldri interessert meg, og vil aldri gjøre det. FFK beholder meg som betalende tilskuer så lenge de sikter ambisiøst og seriøst mot toppen. Jeg krever ikke gull hvert år. Men jeg vil se vilje til å sikte høyt med FFK. Dette er et potensielt storlag, det har det alltid vært, og jeg forventer at klubben alt hva de kan for å ta ut det potensialet. Det gjorde de ikke i 20 år, og i de årene ga jeg totalt blanke i hvordan det gikk med FFK. Det var bare tyve triste år.

Jeg forventer ingen statue for å ha slike holdninger. Men dette er sånn det er for de fleste i den store massen som fyller stadion helg etter helg.

Men nå håper jeg FFK fortsetter i det gode sporet klubben har vært siden Eggen jr ble engasjert. Det er utvilsom at det gjøres mye bra i klubben for tiden, og det gleder meg veldig. Men da må man ikke finne på å miste Wehrman før tiden bare pga et år til eller fra. Hvis noe slikt skjer så har man ikke perspektivene på plass.

Jeg vet det er viktig å få budsjetter til å gå i hop. Men man må innse hva som ligger i uttrykket "å satse". Det betyr at hvis man skal kunne oppnå noe, så må man også risikere noe. Men kommer ingen vei hvis man alltid skal stå med begge beina trygt på jorda.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f