Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 aug 08, 18:22

Opprinnelig postet av denialsander

Nå skal jeg være forsiktig med å si at dette utelukkende er Morgans skyld, men det er vel ikke akkurat prov på edruelighet. Ambisjoner derimot....

 Det fundamentet som ble bygget var pill råttent, slik jeg ser det.

Det fundamentet hadde støtte i Terje Høilis velvillige sponsing. Fordi Høili så og forstå at dette var en satsing som ville lede til resultater. Så det var nok alt annet enn pill råttent.

Jeg tror ellers du har helt rett. MA lot seg ikke stoppe av at det her og nå kunne se vel dyrt ut å satse litt. Han så videre, til de resultatene som var innen rekkevidde om en bare våget å satse, og så at hvis man våger å satse så vil det p åsikt lønne seg. Eller, om det skulle gå på trynet, så hadde man i alle fall forsøkt for alvor. Det er realt å prøve, bare man gjør det skikkelig. Det ville ikke vært verre det enn om klubben skulle gå sakte men sikkert nedover divisjonene igjen bare fordi man aldri våget å satse noe som helst.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f