Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 15 aug 08, 18:26

 

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Men hvis jeg ser at FFK ikke fortsetter å satse ambisiøst, så blir ikke jeg den siste som vender FFK ryggen. Jeg kommer ikke til å bli den eneste heller .

Oj oj oj! Harde ord. Hva i all verden skal til for at klubben som ligger på andreplass i tippeligaen for tiden plutselig bestemmer seg for ikke lenger å satse ambisiøst? - "Nei nå gidder vi ikke mer, nå har vi bygd stadion, vunnet cuppen og rykka opp til eliten. Det var moro, men nå er det nok. Altfor slitsomt"

Jeg er helt sikker på at klubben gjør alt som står i dens makt for å beholde Kasey. Men folk som PMH har, som mange allerde har påpekt her inne som jobb å strekke seg akkurat langt nok, men heller ikke lenger. Da går det til dundas på surfbrætt.

Alanzinho blei møtt med at klubben hans ikke engang kunne gi han halvparten av den lønna han opprinnelig krevde. Han forsvant ikke av den grunn. Blid og fornøyd i Stabekk fortsatt han.

Ære være is i magen!

Når det gjelder dette med å snu FFK ryggen...  Mener du virkelig det?

---------------------------

dommær a' dommær!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f