Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 14 aug 08, 15:27

Opprinnelig postet av jambo

Opprinnelig postet av BøgeJon

Savner heller at det er flere som viser en kritisk holdning til den utviklingen som nå er i ferd med å skje, i stedet for å ta meg og mine meninger... Er det jeg eller våre nye casuals som utgjør problemet her???

Vær du heller litt mer kritisk til saken og de innvolverte, enn til min debatteknikk!

 

Det kan være at folk venter på bevis før de sier at vi har et casuals problem her i byen. Ultras derimot har vi i BRH. Insinuerer du at BRH=Casuals??? Det virker som de fleste her inne har en viss fornuft som de bruker på en vettug måte. Det er et fåtall her inne, blandt annet deg, som slenger påstander, påstand= et utsang som ikke er bevist, og vedtar dem som sannheten. Kanskje det er slik av "vi" andre venter på reelle beviser på at BRH er innvolvert i dette. DA skal/kan vi ta affære og gjøre noe med dritten. Inntil den tid så blir ikke dine påstander noen sannhet før dem er bevist.

 

Velger faktisk å tro på "becks723" i dette tilfellet.

Jeg mener at de involverte har tilknytning til BRH og inntil BRH avkrefter at det er noen av deres medlemmer som var delaktige i casuals-fighten, så står jeg på mitt!!

 

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f