Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 aug 08, 13:47

For å prøve å spore inn på hva vi skal gjøre med dette alvorlige problemet som ødelegger for FFK som klubb og FFK sitt gode rykte. Jeg driter i om de som sloss er med i PH, BRH, styret i FFK eller trener teamet til FFK. Poenget er at de må forsvinne fra Norsk fotball for evig og alltid.

Tror rett og slett at folk må begynne å gå i seg selv og seriøst tenke gjennom om dette er possitivt for klubben  og oss andre supportere. Kanskje begynne å tipse de ansvarlige hvis de vet noe. Er ikke en person som støtter sladring men i dette tilfellet gjør jeg det. Man ser jo også på klanen  for eksempel. Der "slader" de med en  gang. Hvis noen på tribunen gjør noe ulovlig så ser mann fort at den aktuelle blir pekt av andre på tribunen. Jeg tror rett og slett at vi på tribunen også må gjøre det samme både på tribunen og ikke minst utenfor. Det som skjer utenfor tribunen  er like skadelig så lenge de idiotene sier de gjøre det i forbindelse med kampen osv osv. Det blir jo da automatisk assosiert til FFK som klubbe


De folkene som gjør dette er dessverre syke folk som sloss i forbindelse med kamper. Og si at disse personen  ikke er medlem av enten  PH eller BRH  er naivt. Dessverre så er det slik at ledelsen i verken PH eller BRH kan ha 100% oversikt alle sine medlemmer. Derfor er det viktig at de som vet noe og vet hvem det er sier fra til de ansvarlige i FFK slik at vi kan få stoppet dette alvorlige problemet med en  gang.

De som blir skadelidene er jo oss andre supportere med strengere sikkerhets rutiner osv. Vil vi virkelig det? jeg vil ikke.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f