Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 14 aug 08, 00:20

Men serriøst... Samme hva såra journalister i Sarp måtte mene, er det ikke mulig å tenke seg at FFK rett og slett er litt kyniske for tida? Og godt er det! Med Barsom framme på spiss for ubestemt tid, er Kvisvik det beste alternativet klubben har ute på sida der. Mannen fikk jo spille en hel fotballkamp i tippeligaen forrige helg! Så lenge Barsom trengs andre steder på banen er Kvisvik en viktig mann. Når (dersom det kommer noe kjøtt og blod ut av de siste dagers overgangsprat) ny spiss og/eller kantspiller kommer på plass, er det vel kanskje ikke like prekært å beholde 34-åringen. Hvertfall ikke fram til år 2011. -Det er jo så lenge til at biler kan fly og alle har en robot hjemme!

Jeg er jo bare en grønnskolling som liker å spekulere litt, men er det ikke sannsynlig at dersom Kvisvik forsvinner, så gjør han det i det hvertfall ikke før nye spillere er på plass?

Og går han ikke da, blir han værende...  1 sesong, 2 sesonger, 3 sesonger, 4 sesonger, 5 sesonger.....hvem vet?

 Hadde ikke gjort meg noe, tvert i mot.1 sesong hvertfall. eller kanskje 2 sesonger.

---------------------------

dommær a' dommær!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f