Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 07 aug 08, 00:03

Opprinnelig postet av Holters

Hyggelig for'n det,

... selv om det er litt spesielt at han har fungert som kasserer i mellomtiden.

Gleder meg allerede til oppgulpet BRH kommer til å komme med. Wink

Vi var der og sa hva vi mente om saken vi. Men når man bringer debatten på nivået at man drar inn truslene Ulf Berg mottok for å gi motstanderne et dårlig standpunkt å argumentere på, og ikke vil medgi at det var store uroligheter lenge før denne trusselen kom, så blir det vanskelig å få gjennomslag. Man beskrev også den andre kanditaten på 34 år nærmest for en ungdom, og sa at grunnen til at vi satt der for å velge nytt styremedlem var fordi det tidligere var ung og antydet at det var flyktig. Vi måtte jo ha en i 50-60 årsalderen. Silje Stenmoe trakk jo seg ikke for noe annet enn at hun skulle flytte og dermed ikke kunne oppfylle oppgavene sine. 31 mot 25 stemmer ble det

Men senere ved møtet (etter en quiz som vi ultras faktisk vant Wink), så fikk vi diskutert en del annet som gjorde møtet en del mer positivt enn hvis vi kun hadde valgt inn Ulf Berg. Derfor så er jeg ikke altfor misfornøyd med møtet. Vil folk ha inn Ulf Berg, så får det være sånn. Men det blir kun ut året.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f