Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jul 08, 01:28

Opprinnelig postet av Liraren
Siden vi lever i norge Holters, så tipper jeg guttene får maks 3 år hver.

Rettssystemet i Norge er jo totalt latterlig. Folk som voldtar/dreper/kidnapper bør bli fengsla for livet!

Tja, skulle ikke forundre meg om voldtektsaken blir henlagt (selv med vitner), vitnet blir selv voldstiltalt fordi han slo først, og at det blir samfunnsstraff for å klinket til en politimann med en planke.

Politiets favorittsetning er jo "saken henlegges på grunn av bevisets stilling", det er jo folk som har overvåkningsbilder av mistenkte som er lett gjenkjennelige, og politiet kommer fortsatt med en slik forklaring. Hørte også en fyr som fikk en rute på bilen knust av en som var litt aggresiv i trafikken. Dette gjorde han med flere vitner som fyren med det ødelagt vinduet fikk navnene på. Likevel måtte han selv betale ruta ettersom saken ble henlagt på grunn av bevisets stilling. Når selv ikke overvåkningskameraer og vitner er godt nok bevis, da kan man begynne å lure...

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340