Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 jul 08, 22:44

Skal ikke kimse av Odd. De har god cuptradisjon, noe som kan være en fordel. Nå har jo vi det også da..:D Men som det også ble sagt på tv2: Odd er et lag som er vant til å vinne så og si hver gang og som går til oppgjøret med en bra følelse. De har ikke noe å tape, noe den flinke treneren Dag Eilev Fagermo sikkert kommer til å innprente nokså tydelig.

Men sportslig bør vi være en soleklar favoritt. Odd har sikkert samme som oss, en hjemmekamp og resten borte.. Da skjønner jeg ikke logikken i at det mest sannsynlig blir de som får bortekamp? Selvom de hadde borte sist har de jo hatt like mange borte og hjemmekamper.. Eller, de kan jo tilogmed ha hatt flere hjemmekamper(dette vet jeg ikke noe som helst om), men da er vi vel hvertfall sikra hjemmekamp..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340