Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 08, 21:52

Opprinnelig postet av HenrikSolberg

Trekningen går på TV2 ja. Den montasjen som akkurat gikk på TV2 er forresten veldig veldig bra! :D

Hvis du mener diktopplesningen i førsten, så er det noe av det mest pompøse dritten som er å finne på TV2. Syns jeg Tongue out

De sender jo denne i hver cupsending, og jeg var egentlig drittlei allerede første gangen de sendte den. Sorgtung bakgrunnsmusikk gjør ikke inntrykket av kjedelig tekst noe bedre. Hadde det nå endelig vært glimrende skrevet så...

Men, det er vel bedre enn "gammel mann har fulgt klubben sin i hundre år og dette er den største dagen for han"-innslag som det går 44 av på dusinet i de første rundene når Tippeliga-klubbene møter lag fra et bortgjemt bunker langt inni Navlelodalen. Et par innslag, greit, men når det kommer foran hver eneste kamp omtrent, så blir det bare irriterende. Enda irriterende når det gjør at de ikke viser alle målene på grunn av dårlig tid.

Sånn, fikk jeg ut litt frustrasjon og ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f