Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 12 jun 03, 15:30
Som vi ser, det er meninger om mangt!

Dette er ingen lett oppgave for Eggen junior. Hvis vi ser på forige kamp så er det ingen som har spilt seg skikkelig ut av kampen om en fast plass i førsteelveren. Den nærmeste må vel alikevel være Lars Petter, han skal ha kreditt for at står på, men han virker mye tammere en i fjor. Så det er vel snart duket for at Welton får prøve seg på topp. Videre har man kanskje det største problemet, midtbanen. Risholt og Søderstjerna er vel etter min mening selskrevne. På de to siste plassene er det vel Helland og Bjørnar som har erobret i øyeblikket, Helland har blitt bedre og bedre for hver kamp som har godt så jeg ser ingen grunn til at han må vike plassen sin, men Watson sitter på benken å virker kjempe sugen når han kommer inn, jeg må si at på de inhoppne han har hatt i år, så virker han mye bedre enn har var i fjor. Han har på ingen måte spilt seg ut av laget, de gangne han har fått prøve seg i år. Bjørnar spiller også greit, med hjertet uten for drakten som det sies, han jobber å sliter, men per dags dato er det vel ikke så veldig vanskelig å være midtbanespiller ved siden av en meget god Risholt. Når kommer dagen hvor Michael Røn for prøve seg, jeg har ikke sett han har spilt en dårlig kamp ennå. Om det har vært treningskamp, juniorkamp, rekruttkamp, eller 1 divisjons fotball. Jeg tror at han kommer til å få sjansen ved første anledning som byr seg, enten om Bjørnar eller Risholt mister formen, blir skadet osv. (noe vi ikke håper) I backlinjen har vi per dags dato et luksusproblem, det virker som om en spiller som har spilt meget godt gjennom lengre tid må vike. Dette problemet er vel opp til Eggen å avgjøre, er Tore P. klar skal han spille. Tor T. er selvskreven sammen med Pål A. Etter min mening må Hagen hvile mot Sandefjord slik at Jørgen kan fortsette å spille. Keeperplassen er vanskelig å avgjøre, det kan jo ikke sies at Rino har spilt seg ut av laget. Han gjør sjelden feil, var kjempe god i fjor. Mens Sørlie varierer stort. Han kan spille en stor match den ene uken for å så spille mindre bra den neste. Etter min mening er det kanskje snart turen til Rino igjen. Men kanskje ikke i kampen mot Sandefjord.

Altså etter mmin mening bør dette laget starte kampen mot Sandefjord:

........................Sørlie........................

Pål Andre Tore P. Tor T. Jørgen P.

Helland Bjørnar Risholt Söderstjerna

..............Welton Marcus R..................

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340