Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 jul 08, 13:39
Endret: 23 jul 08, 13:45
Endret av: Holters

"Ønsket i England" virker å være basert på alle de treningsoppholdene han har vært invitert til.

Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea, Ajax og FC Groningen ble nevnt på sidene til Heerenveen... Noe sier meg at av alle disse, så var Groningen de som var mest hete på grøten foruten Le Mans. Ajax f.eks. kjøpte jo en unggutt (19 år) fra Heerenveen for 110 mill, som allerede hadde prestert i ligaen. Har mine tvil om de da var interessert i enda en unggutt og ubeskrevet blad, selv om turen godt kan gå dit siden dersom Tarik presterer i Heerenveen. :)

Kan aldri tenke meg at f.eks. Chelsea og Tottenham var oppriktig interesserte.

Husker diskusjonene før mediahypen rundt overgangssummen til Tarik tok helt av. Da virket de fleste, som var nøkterne, å være meget fornøyde med en overgangssum på rundt 25 millioner kroner - inkludert meg selv. Det får jeg holde ved - spesielt dersom videresalgsprosenten var god.

Vi ble nok noe blendet mediahypen og FFKs prisettelse av Tarik (40 millioner), noe som er en del av gamet for å presse opp prisen.

Men dette er bare spekulasjoner fra min side basert på "erfaring" - slike mediauttalser bør tas med en stor klype salt...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340