Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 jun 03, 02:05
Welton er som regel et friskt innhopp og helt ærlig: Det synes jeg han skal fortsette å være. Hvorfor?

I den FFK2 kampen som alle skryter så ille av Welton Melo; Hvor mange av dere så ham spille? Greit nok, han scoret 3 mål. Det er vel og bra det, men han burde ha scoret 10 mål til med alle de sjansene han fikk.

Welton Melo virker svært lite effektiv, og jeg synes det er mye mer fornuftig å starte med Lars Petter Hansen på topp som kan mørbanke stopperne en del, før en fotrapp Welton Melo kommer inn.

Når det gjelder Jørgen Pedersen synes jeg han bør få fornyet tillitt av den enkle grunnen at han har spilt bra i flere kamper. Riktignok har ikke motstanden vært av den aller beste (les: Mandalskameratene og Bærum), men han har gjort en mer en god nok jobb.

Det er litt for risikabelt å sette innpå Tore Pedersen fra start allerede, men nå vet jo ikke jeg hvilken fysisk tilstand han er i. Som Tor Trondsen sier: Tore har fysikk som en 25-åring. Men når Tore Pedersen er tilbake i storform er han selvsagt selvskreven i første 11’eren.

Personlig har jeg også meget sansen for Bjørnar, men kanskje er det på tide at Røn får prøvd seg fra start? Synes han gjør et godt innhopp hver eneste gang, og det blir som regel mer fart i laget når han kommer innpå. Han er enda ung og urutinert, så det er kanskje ikke så lurt å sette ham inn i en toppkamp mot Sandefjord.

Risholt, Söderstjerna, Sørlie og Rinberg er selvskrevne.

Det mener jeg også Helland bør være. Han spiller bedre og bedre for hver kamp som går. Helland spilte tross alt ikke mer enn et par-tre kamper i fjor, så han trenger matchtrening som alle andre. Samspillet med Czwartek fungerer også meget godt, og Helland mister så å si aldri ballen når han først har den. Han er defensivt god og holder igjen når Czwartek kommer fremover på banen.

Vebjørn Hagen har vært et stort diskusjonstema i tiden som har vært, men uansett hva som har skjedd tidligere så bør han starte. Jørgen P, Anders Ø, og Roger Helland er alternativer her, men Hagen er rett og slett den beste venstrebacken vi har, og også han må få lov til å venne seg til tempoet i 1. divisjon. Stå på Hagen.

Ønsket lag vil være:

Sørlie
Czwartek – Trondsen - Pedersen/Pettersen (formen er avgjørende) – Hagen
Helland – Risholt – Røn (Johannessen, hvis man ikke tør å risikere i denne kampen) – Söderstjerna
Ringberg - Hansen

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340