Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 08, 16:59

Opprinnelig postet av benksliter`n

Forundrer meg ikke om klubber fra Spania og England kan ha slengt seg inn i kampen om Tarik`s underskrift. Da kan jo fort overgangsummen bli en del høyere Wink

Det skal vel litt til. Har FFK først takket ja til Le Mans' bud på 30 millioner kan de vel ikke takke nei til andre som byr akkurat det samme. Ei heller er det vel noen klubber som byr over 30 millioner når de vet at det er det eneste de trenger å betale. Det må i så fall være et høyere bud med mindre videresalgsprosenter. Tror likevel at jo flere klubber, desto bedre blir det for Tarik. Det er der en "budrunde" kommer til å skje, med tanke på lønn. Ikke det at jeg tror Tarik tenker økonomi først og fremst, han går vel til den klubben som han tror han kan utvikle seg og spille fast fremfor den som betaler aller mest lønn. Om han tjener fire eller seks millioner i året tror jeg ikke betyr så mye for han, det er nok karriereren han tenker mest på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340