Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 16 jul 08, 08:45
Endret: 16 jul 08, 08:51
Endret av: Espen

Jeg tror den mest åpenlyse grunnen til at Tarik/agentene hans ikke har dratt Le Mans er at Tarik har bestemt seg for at det ikke er rett klubb. Synes også dette har blitt mer og mer klart i forskjellige intervjuer med Tarik de siste dagene. 

Derimot lyste øynene hans opp som et juletre når en journalist nevnte Nederland og Herenveen. Jeg tror Tarik og agentene posisjonerer seg for en overgang til Herenveen, og at det er dit Tarik vil (før Spania...).

Spørsmålet blir da om Herenveen vil legge like mye penger på bordet som Le Mans. Hvis ikke kan utfallet bli at FFK sier nei, og at Tarik ikke forsvinner i dette overgangsvinduet. 

Det vil i så fall være en litt kinkig situasjon både for klubb og spiller. På den ene siden vil sjansen til å ta et gull bli større både for Tarik og FFK (hvem vet når Tariks neste klubb evt. kjemper om et gull??).

På den annen side vil Tarik, forståelig nok, kunne surmule over at klubben nektet ham å dra til Herenveen på grunn av noen millioner. Videre vil FFK trolig få mindre penger for Tarik den dagen han faktisk selges (trolig i vinter), fordi han da vil nærme seg slutten på kontrakten. 

Men mitt tips er: Herenveen kommer til å høyne budet sitt en del, men likevel ikke tilby like mye som Le Mans. (Dette fordi det er så tydelig at Tarik ikke vil dit).

Klubben vil likevel si ja til Herenveen, og en svært fornøyd Tarik stikker i august.

Vi får se om jeg får rett!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340