Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 08, 00:10

Er egentlig veldig i tvil nå. På en side syns jeg ikke Tarik har imponert så veldig i år, og da virker en pris på 30 millioner veldig bra. På en annen side. Tallenes tale lyver ikke. Han er på delt førsteplass på poengligaen, sammen med Gunnarsson på Stabæk og Helstad i Brann. Forskjellen på de tre er at Helstad scorer nesten utelukkende mål og har ingen assist. Gunnarsson er tilretteleggeren og står med kun to mål. Så har vi Tarik som er begge deler. Både målscorer og tilrettelegger. 5 mål, 6 assist er imponerende uansett egentlig. I tillegg virker det som om samspillet med Gardar er veldig bra, og noe som det har tatt en stund å spille inn.

Tvilen blir vel avgjort på hvor mye vi eventuelt taper på å la han gå etter sesongen. Et par millioner? Helt greit å miste de ved å få Tarik ut sesongen. Begynner vi derimot å snakke om en halvvering av prisen, så heller jeg mer mot salg nå.

Jeg hadde vært strålende fornøyd om han signert for et år til og fikk en klausul om at 25 millioner var nok for å kjøpe han fri, uansett tidspunkt i kontrakten.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340