Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jul 08, 14:42

Opprinnelig postet av dracula

Godt argument Rune, men tror ikke FFK tjente så mye på Hammarby kampene akkurat.

Noe må det da renne inn i denne kampen. Greit at det ikke dekker 5-6 mill., men det har jeg da heller ikke fremhevet. Plasseringsmessig økning dreier seg jo også fort om flere 100 000 kr. pr. plassering.

En annen ting jeg også tenker på er når de har tenkt å bruke halvparten av 11 mill. til nye spillere. 5-6 mill. !!!, hva får man for det da ?? Spiss, en ny Hermanni Vourinen ?? Da kan de like gjerne spare de og kjøre på de vi har. Og her snakker noen om den 18-åringen i Odd, hva skal vi utvikle han for ?? Blir fort 3 mill. der æv, på et usikkert kort. Ja, jeg å har fått med meg at denne spilleren skyter hardt, men hva mer har han oppnådd. Ærlig talt, jeg er dritt lei av å vente på at såkalte uferdige talenter skal blomstre her. Ta heller en titt til Notodden da, de har 2 spillere høyt oppe på toppscorerlista de å. Tror faktisk de er billigere å få tak i.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340