Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 11 jul 08, 10:14

Opprinnelig postet av dracula

Slik Tarik har prestert i de siste kampene, håper jeg at han tar imot tilbudet som ligger inne.

Ikke fordi jeg ønsker Tarik vekk, langt ifra, men fordi salgsummen etter sesongen trolig er sunket betraktelig.

Tror dessverre ikke at Tarik i sin nåværende form er forskjellen på gull eller 4-6 plass.

 

Jeg tror heller ikke det, med dagens stall er vi ikke gode nok til gull uansett med mindre vi har dugelig med flaks. Om det nå blir seier mot LSK er statistikken for vårsesongen dugelige 8-2-3. Det er veldig bra. Men like fullt, det er nok at _ett_ av lagene bak har en knallgod høstsesong, så holder fortsatt ikke en gjentagelse av 8-2-3 i høstsesongen til gull. Så Tarik eller ikke, seriegull er ikke særlig sannsynlig. Men Tarik eller ikke kan fort være forskjellen på en god høstsesong (med for eksempel 8 seire, tre tap) og en middels (si 6 seire og 6 tap). Gardar har puttet fem mål så langt i år. På flertallet av disse har han blitt frispilt av Tarik. Vi er avhengige av å enten finne en erstatter som kan gjøre noe av det samme, eller legge om spilleplanen. (For eksempel ved å kjøre Gashi fram som en slags fremskutt midtbanespiller, han har også en kurant pasningsfot).

Selv i sin nåværende form har Tarik vært svært nyttig offensivt i flere av de siste kampene. Uten ham blir angrepsspillet vårt tregt og forutsigbart, og med mindre Fofana eller West plutselig finner formen, vil vi ende opp med å måke lange pasninger mot Gardar. Frister lite.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340