Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 jul 08, 15:27
Endret: 10 jul 08, 15:27
Endret av: FlightOfTheRat

stjernengutt,

Forstår hvor du vil, men med fare for å virke naiv så tror jeg ikke Tarik tenker sånn. En stor sign on fee nå (eller snart) er sikkert fristende det, men det er flere ting som teller med her. Akkurat nå tror jeg Tarik tenker på de sportslige aspekter ved karrieren videre, at han gjør de rette valg slik at han ender opp der han drømmer om - i en stor klubb i spansk liga. Kommer han dit så vil han uansett ikke ha økonomiske problemer. Kommer han ikke dit så tviler jeg på om aldri så godt betalt vi være noen fullgod erstatning for en drøm som ikke gikk i oppfyllelse. I alle fall tror jeg ikke han lar seg friste av en relativt stor sum penger nå hvis det gjør fremtidsutsiktene hans i forhold til drømmene om la liga usikre.

Her spekulerer jeg bare, for all del. Ikke vet jeg hva Tarik tenker, eller hvor stor betydning det har for hans mulige fortsatte karriere om han velger det ene eller det annet nå. Men han vil til Spania etterhvert, det har han ikke lagt skjul på. Så jeg tror det viktigste er tanken på hvordan han skal ende opp der etterhvert, ikke hvordan han skal tyne mest mulig penger ut av sin nåværende situasjon for sin egen del akkurat nå. Dessuten tror jeg Tarik ser til at FFK får en god slump penger for ham, som takk for at de har satset på ham.   

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340