Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jul 08, 09:32
Endret: 02 jul 08, 09:33
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av hasse33

Hvorfor ikke gi Kvisvik en 3 års kontrakt. Se på TL...vi har Runar Berg, Ronny Johnsen og sikkert flere som fremdeles holder mål i TL og er godt voksne menn.

Det som blir viktig her er hvor mye Kvisvik vil forlange i lønn for en "innhopper" funksjon.

Man kan dessverre ikke se på andre spillere for å se om Kvisvik holder mål, man må se på Kvisvik selv. Dessuten vil han mer eller mindre ha fast plass på laget, han vil neppe godta å være en innhopper på lang sikt.

I intervjuet virker det som at det er viktigere for FFK å stille med Kvisvik, slik at han får kamptrening og kan koble av, enn at de stiller med sitt sterkeste mannskap.

Jeg har aldri trent så bra som jeg gjorde i vinter. Men jeg mangler kamptrening. I mange av kampene jeg har fått spille mener jeg at jeg har levert varene. Fotball handler om mye mer enn å løpe. Det er snakk om overblikk, spilleforståelse og pasninger.

At han aldri har trent så bra som han gjorde i vinter kan jeg godt tro på, i treningskampene virket han fit for fight og nesten slank. Det også rett at fotball handler om mye mer enn å løpe, men det handler også om mye mer enn å slå en genial pasning i løpet av en kamp, eller score et mål. Det handler ikke minst om holdninger på og utenfor banen.

Grunnlaget for ny kontrakt la han halvveis i vinter, hadde han fortsatt å stått frem på treningene, så hadde også Grönhagen også gitt han mer spilletid.

Å gi en 34-åring treårskontrakt når han allerede er på vei nedover ville vært galskap, med mindre det er en liten fastlønn med prestasjonsbonuser. Men det vil han neppe ha, ei heller kjempe om en plass. Han vil aller mest leve som en bohem, få lønn som en superstjerne og være sin egen sjef. Alt dette var han under Eggen vil jeg tro. Snillismen er over i FFK Kvisvik, deal with it!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340