Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 jun 08, 13:48
Endret: 23 jun 08, 14:19
Endret av: Holters

Da har jeg hatt en hyggelig prat med Raymond Kvisvik, som var i godt humør og ønsket å gi sin versjon av denne saken:

En båt var blitt leid inn for anledningen av firmaet til broren til Kvisvik, og han ble spurt om å komme ned for å spise reker. Det var egentlig oppsatt en båttur, men de kunne ikke dra ut slik forholdene var, så båten kjørte aldri til Halden. Da FFK møtte på Kvisvik, så skulle båten han var i over elva og ut mot Ørakaia for å fylle drivstoff. Kvisvik gikk ut og vinket til resten av FFK-gutta, og forsøkte ikke å gjemme seg, slik han kunne ha gjort. De spiste reker som ble bestilt på forhånd, og selve båtturen tok ikke mer enn tre kvarter. Kvisvik understrekte at det eneste han drakk var sprite.

Lørdags morgen var Kvisvik sjuk, så han dro ikke på trening. Han våknet opp med diaré, men kviknet til i løpet av dagen. Utover kvelden var han i brylluppet til Trond Erik Bertelsen, som fant sted i Kråkerøy Kirke og senere på Ellinggard, men Kvisvik drakk ikke en dråpe alkohol. Det sterkeste han fikk i seg var Villa champagnebrus, og han kjørte selv hjem etter brylluppet.

Søndag morgen, altså på kampdagen, sier Kvisvik at han meldte seg kampklar for FFK, men da han i ellevetida spurte om han skulle møte til kamp, så fikk han beskjed om at han ikke trengte det. Dette er i strak motsetning til hva som kom frem i FB i går som årsak til hvorfor Kvisvik ikke spilte. Hvorfor vet selv ikke Kvisvik, da han i utgangspunktet var innstilt på å møte til kamp. Kanskje var noen sure på ham dersom de har fått samme inntrykk av båttuen som den jeg skisserte i trådens første innlegg.

Angående Kvisviks fremtid i FFK, så har han ikke så mye å fortelle om den. Kvisvik synes han har hatt en flott karriere og har vært førstevalg på flanken i de fleste klubbene han har vært. I FFK er han nå 3.-4. valg, men han mener han selv er god nok for laget. Når han ikke får spilletid, så må han vurdere fremtiden:

– Hvis noen vil ha meg, så får de komme med tilbud eller noe, så tar vi det derfra.

Kvisvik forteller at det jo allerede er kjent at Sarpsborg jobber for å tilby ham en kontrakt, men sier også at tippeligaklubber har forhørt seg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340