Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 jun 08, 23:39
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Opprinnelig postet av bønna
LDet er viktig å huske på er at vi IKKE ser på oss som noe bedre enn andre supportere, det eneste vi ønsker er at alle som står på et sangfelt synger, noe som ikke har vært tilfellet siden Plankehaugen først startet.


Det er en ting jeg lurer på, helt oppriktig. På stadion er det greit, der regner jeg med at dere mener at hele plankehaugenfeltet er for syngende supportere. Men på bortekamper; hvis man kommer til f.eks Bislett en halvtime før BRH, RHE, plankehaugen og hele kostebinderiet og finner seg en plass: Hvor er sangfeltet da? Er det der dere til enhver tid velger å stille dere når dere ankommer? Og mener dere i så fall at ikke-syngende supportere skal flytte seg når dere kommer? Eller er det akseptabelt at supportere som allerede sitter der når dere kommer ikke nødvendigvis stemmer i alle sangene av full hals og følgelig kan få slippe pes fordi de ikke synger med? Jeg spør uten sarkasme etc., jeg lurer faktisk. Og hvis dere mener at slike supportere skal flytte seg så tar jeg det til etterretning og kan i og for seg godt flytte meg. Men jeg registrerer at dette i så fall er noe nytt. Man ble ikke bedt om å flytte seg verken hit eller dit når man så kamper med FFK for noen år siden.


Du er forstsatt rystet over Zoran? Prøver å lage litt mer problemer ut av ingenting?
Siden ingen har sagt ett ord om noe sånt ;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340