Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 06 jun 08, 23:01
LARS 29: Man blir dessverre ikke en god trommeslager over natten, øving må til, men kan være enig med deg at tromminga må begrenses til der man faktisk trenger den. Uansett så syns jeg at trommeslageren har blitt flinkere til dette i det siste.

At vi bør bli flinkere til å ta kritikk er et poeng. Er kritikken saklig så er det kjempefint(både positiv og negativ), slikt lærer man av og man utvikler seg videre av det, men her på forumet er det dessverre ganske mange som slenger ut usaklige og provoserende meldinger som bare er med på å skape uvennskap. Det er viktig å huske på er at vi IKKE ser på oss som noe bedre enn andre supportere, det eneste vi ønsker er at alle som står på et sangfelt synger, noe som ikke har vært tilfellet siden Plankehaugen først startet. Det er merkelig at ikke flere støtter denne kritikken, da det angår alle syngende og engasjerte Fredrikstad-supportere.

Oppmøtet på Skeid-kampen sier seg selv, mange av oss er midt i eksamensperioden eller jobber på ugunstige tidspunkt, da er ikke midtukekamp kurrant.

Hva det gjelder sanger som ikke fenger hos andre så bryr jeg meg faktisk ikke så mye, de som ønsker å synge de sangene får synge de, mens alle dere andre får trøkke til ekstra på andre sanger.

Det å sammenligne oss med KFL blir litt fjåsete. "Forza" er et italiensk ord og har ikke sin opprinnelse på Romerike, sånn er det bare. Selv er jeg ikke så veldig fan av å dra inn andre språk enn norsk i sangene, men man bøyer seg for demokratiet innad i gruppa. Vi sang jo på engelsk til Brian West, så vi er på ingen måte pionerer på å dra inn et fremmed språk i sanger. Dog ser jeg på det som flisespikkeri å klage over dette.

Jeg er litt usikker på hva du mener med at vi skal skille oss ut mer. Vi skiller jo oss ganske mye fra resten av PH når det gjelder mentalitet. Hva ønsker du? At vi skal bli høyreekstreme? At vi skal gå med masker? At samtlige medlemmer skal dra på seg lederhosen på borteturer? Utdyp det for meg er du snill.

At du drar inn Ultras VIF er jo litt artig. Du vet at ultrasgruppen Unge Enga er lagt ned? Om du tenker på Ultrasbussen, så var vi på tur sammen til Bergen i november for å se Brann - Dinamo. Jeg vil ikke si at de skiller seg så mye ut fra oss, bortsett fra at gjennomsnittsalderen der er høyere enn i vår gruppe og rent "tribunepolitisk" så står vi faktisk på samme sted.

Jeg er fullstendig enig med at PH bør og skal sette premissene på hvordan det skal være på tribunen. Problemet er at de ikke har satt noen premisser i det hele tatt. Skillet mellom syngende supportere og de som ønsker å være en passiv supporter viskes stadig ut. Da må det reageres, hvis ikke vil vi tribunekulturen i Fredrikstad sakte men sikkert dø ut.

Opprinnelig postet av Lars 29
Regner med igjen at dere går i forsvarsposisjon, dere gjør ikke feil, alt er andres feil etc. Somsagt kritikk passer dere dårlig


Det siste setningen der er så feig at jeg får kramper. Er du redd for at folk skal motargumentere deg? Det hadde vært veldig fint om dette kunne utviklet seg til en god og saklig debatt, men da får du holde deg for god for tøys som det der.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340